Hoe zorgt bier ervoor dat je haar meer volume krijgt? En verandert de structuur van je haar hierdoor of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (4)

door de hop die erin zit...
andrelon heeft ook shampoos met hp extracten erin..komt op hetzelfde neer...

Toegevoegd na 35 seconden:
hop extracten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bier werkt als een versteviger voor je haar. Het verandert de structuur niet, maar blijft langer in model (als je dat eraan geeft tenminste).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bier bevat mineralen en vitaminen die je haar verzorgen. Een bierspoeling geeft je haar meer kracht en volume. En geen paniek: de biergeur is na enkele minuten vervlogen. En natuurlijk gewoon nog even met shampoo nawassen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Guhl shampoo bier versterkt het haar vanaf de haarwortel.
Bier bevat mineralen en vitaminen die je haar verzorgen.

Uw haar één keer per week wassen met bier,zorgt voor glanzend haar.
Goed uitspoelen en als laatste behandelen met een goede
conditioner.
De structuur van je haar verandert niet,het verstevigt je haar en geeft meer volume.