Kunnen modeontwerpers nog wel iets nieuws ontwerpen?

We hebben alles stijlen, stofjes en ontwerpen toch wel gehad? Zoals er in de jaren 60, 70 en 80 ineens een nieuw kledingstuk op de markt kwam, dat heb je gewoon niet meer...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dat klopt op zich wel, maar dat wil niet zeggen dat dingen uit die tijd voor altijd hebben afgedaan. Net als dat je in de muziek bepaalde stromingen of invloeden hebt die op een gegeven moment een revival doormaken, heb je dat in mode en kleding ook.

Maar om bij de kern van je vraag te blijven: nee, iets echt revolutionairs nieuws ontwerpen lijkt me tegenwoordig erg moeilijk. Maar misschien zeiden ze dat in de jaren '80 ook al wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat kunnen ze niet... Wereldwijd worden vrijheden ingeknot, dus het kan niet bloter, maar bedekter... En nieuwe zaken is niet meer mogelijk... Het is retro wat de klok slaat en daarbij de recessie... Nee het is niet erg aannemelijk dat er iets nieuws aan zit te komen... Herhalen is dan het motto en opnieuw, maar anders inpakken...

Inspiratie opdoen is afkijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hun creativiteit is ounuitputbaar. Telkens varianten op bestaande thema's maar vernieuwend. En dat zal zo blijven tot het einde der tijden want nieuwe materialen zullen ontwikkeld worden, nieuwe trends zullen de kop opsteken. Het is alsof je vraagt of je nog een nieuw gerecht in de keuken kunt uitdokteren: honderd keer JA.

Toegevoegd op 08-06-2009 16:57:07
wel +1 voor de originaliteit van de vraag