Wat is de beste site om veel tweedehands kleding te verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.8K

Antwoorden (7)

De marktplaats.nl uiteraard ;-)
www.losanin.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2e
http://www.tweedehands.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.mijnmiskoop.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.marktplaza.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt kleding op internet verkopen op de speciale marktplaatsen of zoekertjes websites. Ook via 2handbrand.nl kun je via het marktplaats principe je kleding verkopen. Dit kan best wel een leuke cent opleveren. Het nadeel hiervan is dat je wat tijd kwijt bent om voor elk kledingstuk aparte foto's te maken en een aparte advertentie moet plaatsen.

Een andere manier van je kleding verkopen is aan handelaars die de kleding dan weer verkoopt in een tweedehands winkel. Zo'n verkoop levert een stuk minder op dan een verkoop via internet, maar je hebt er dan ook weinig werk aan.

Check de rommelmarkt data van de gemeente waarin je woont. Misschien vindt je het wel leuk om op een rommelmarkt te zitten of heb je een zoon, dochter of familielid die tegen een deel van de opbrengst jouw kleding wilt verkopen?

Met een beetje creativiteit heb jij een opgeruimde kledingkast en een leuke cent om deze weer opnieuw aan te gaan vullen :-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
United Wardrobe is de meest gebruikte plek hiervoor in Nederland en België de site is www.unitedwardrobe.com, ze hebben ook een App die United Wardrobe heet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gebruik nu al een tijdje Cazou. Ze richten zich specifiek op ouders. Leuk voor baby/kinderkleding. Zij zorgen ook voor de veiligheid en makkelijke verzending, ... Heel erg tevreden van. www.cazou.nl