De kapper heeft mijn haar van bruin naar blond geverfd (coupe soleil) het is nu een beetje oranje-blond kan ik er nu blonde kleurspoeling in doen?

ik wil het echt goud tot licht blond. Mijn haar was eerst bruin door kleurspoeling.

Toegevoegd na 44 minuten:
Ze zeiden dat ze met coupe soleil naar blond konden gaan maar niet in één keer dus dat ik vaker terug zou moeten komen en dat ze het dan steeds lichter zouden maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je gevráágd om oranje haar? Of heeft je kapper hiervoor gewaarschuwd en wilde je het toch proberen? Zo niet, dan heb je voor zo'n prutsbehandeling toch hopelijk niet betááld? Iedere beginnende student van de kapperschool had je kunnen vertellen dat het oranje zou worden in plaats van blond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, lichter kan ook. Maar móói kan het niet. Je kapper heeft in één klap meerdere dure kleurbehandelingen hopen te verkopen door je dat wijs te maken.

Antwoorden (6)

Heel vreemd dat jouw kapper jou niet goed heeft voorgelicht. Je kunt namelijk niet van bruin haar naar licht blond haar gaan.

Er zit een maximum aan ontkleuren van je haar. Donkerblond kan blond worden, maar bruin zal hooguit donkerblond worden. Zwart haar is max. terug te brengen tot bruin haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dat voor een prutskapper ; gekleurd haar KUN je helemaal niet blonderen . Je weet bij kleuren van je haar - zeker als het niet je orginele kleur was - nooit precies wat het resultaat zal zijn. En dat kan een zeer onaangename verrassing zijn.

Maar je moet je haar nu ZEKER niet weer gaan blonderen ! Dan heb je kans dat straks ALLES oranje is, Of roze, of groen.....

De beste kansen heb je nog als je nu naar een GOEDE kapper gaat, die je kan adviseren wat je nu wanneer het beste kunt doen. Maar het ziet er naar uit dat donkerder verven (!) op dit moment de beste oplossing is.

Écht superlichtblond haar kun je alleen krijgen door een natuurlijke, ongeverfde haarkleur te bleken. Vaak in meerdere stappen ook nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste terug naar die kapper gaan en het vragen aan haar. Zij weet wat ze precies in je haar heeft gedaan, en hoe je het het beste nu de goede kleur kan geven..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou teruggaan naar de kapper met de "klacht" en eisen dat er gratis iets aan gedaan wordt. Ze hebben je geen goede dienst geleverd. Je valt terug op een soort van garantie.

Toegevoegd na 35 minuten:
Na de aanvulling op je vraag :

Aha, dat verandert de zaak. Ik zou er nu zeker niet mee gaan rommelen hoor. laat dat maar aan de kapper over. je weet niet wat voor gevolgen het voor de volgende kleur behandelingen heeft als je er nu zelf mee aan de slag gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het haar nu beter een tijdje wassen met zilvershampoo van schwarzkopf, die haalt de rode/gele gloed eruit! Even goed in masseren en in laten trekken en dan goed uitspoelen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem gehad en ik heb zelf 2 dingen ondenkt:
1. Als je je haar een tintje of twee tintjes lichter wilt hebben kan je bij de drogist een flesje guhl oplichtende kleurversteviger kopen

2. Als je je haar de volgende keer wilt verven neem een as-kleur zoals asblond ofzo want in dat soort kleurtjes zitten meer de groene tinten in en dat compenseert met de oranje tinten zodat je dat dus uiteindelijk niet ziet.

Succes