Kapper contouren

Kost het bij de kapper als je alleen te contouren laat doen (die lijnen) evenveel als je je haar laat knippen?
En hoeveel ong.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.8K

Antwoorden (3)

Fraai he, maar bij de meeste kappers is dit echt even duur en begint bij ca 20 euro en loopt op tot over de 30 euro

Ik had lang haar en wilde alleen wat puntjes aan de onderkant eraf, KASSA

Nu laat ik dat vaak gewoon iemand anders doen

Alleen voor "ponyknippen" hebben ze soms een gereduceerd tarief.

Als reden zeggen ze dat ze beter OVERAL een klein stukje af kunnen knippen
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hebben ze vaak ook gelijk in. Want in veel gevallen verandert het model dan compleet. Tenzij je je haar wil laten groeien. Dan is alleen de onderkant relevant.
amigo
13 jaar geleden
mee eens vooral als je een laagjeskapsel hebt, is het gewoon op één lengte is het wat anders
Helaas kost dit inderdaad haast overal evenveel! Dat komt omdat de contouren ook het model van het haar bepalen en dat zien ze dus het zelfde als een model erin laten knippen!
Verder kun je een kijken bij de Brainwash een nieuwere keten kappers, die knippen standaard voor €15,-.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is n.l. even veel werk. Alhoewel ik bij mijn kapper rustig -als vast klant- even kan binnen lopen als ik iets aan m'n pony/lok willen hebben bijgewerkt tussendoor.

Vroeger ging je naar de kapper voor 'bijpunten' dat bestaat al zo lang niet meer.