Waar koop je mooie, leuke bandjes voor om je hoofd?

Ik ben op zoek naar hoofdbandjes met een leuke kleur. Zelf heb ik blonde haren en ik weet niet zo goed welke kleur ik dan moet nemen en waar ik ze moet kopen. Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Iedere lokale drogist, die het merk Zenner verkoopt.
Bij het Kruidvat.
Bij de Action.
Bij de Etos.
Bij de H&M.
Bij de Xenos ook al, haarband en bandana's.
Op de markt staat ook vaak een kraam met allelei leuke spullen voor je haren.

Neem een kleur die leuk bij je kleren past, of bij je oorbellen of andere dingetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou iets van lichtblauw doen dat staat altijd goed bij blonde haren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij h en m en Claires zijn er leuke en bij Bart Smit bij de topmodel afdeling ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Primark en de H&M hebben ze veel verschillende!