Wie heeft ervaring met de precision foam colour van John Frieda en dan een blonde kleur?

Krijg je bij de precision foam colour van John Frieda een rode gloed op je haar als je een blonde kleur kiest. Zoals extra light natural blonde, of iets als dat?

Toegevoegd na 32 seconden:
Dus, bevalt deze manier van haarverving goed of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (1)

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de haarkleur zeker heel mooi is en ook langdurig mooi blijft. Wel is het zo dat je door de foam nooit alleen je uitgroei kan bijwerken. Omdat dat gewoon heel lastig is met zo'n hoeveelheid schuim, zeker bij halflang of korter haar.
In de gebruiksaanwijzing staat dat dat wel moet kunnen maar ik vind het persoonlijk heel lastig.

Ik heb zelf geen last van een rode gloed gehad.
Als je van nature veel warmte in je haarkleur hebt kan een rode gloed wel sneller voorkomen dan bij iemand die geen warmte in zijn natuurlijke haarkleur heeft.