Is bier nou werkelijk goed voor je haar?

Ik vraag me nog steeds af of bier goed is voor je haar. Als dat zo is, hoe vaak moet je je haar daar dan mee wassen? Maakt het ook nog uit welke biersoort?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Jahoor dit klopt!
ik doe dit eens in de maand, niet te vaak. en je haar word super zacht en glanzend!
Ik gebruik altijd heineken. maar goedkopere merken maakt niks uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Jojoz;

Ja dat werkt echt en dat is mij door een professional ook al eens bevestigd. Een echte bierliefhebber zal het drankmisbruik vinden, dus gebruik vooral een goedkope soort. Het is ook een mooie smoes als je stiekem uit de kroeg komt:
"Ik ruik dat je weer hebt zitten zuipen!"
"Nee hoor, ik heb mijn haar verzorgd!".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij optredens van Normaal menig glas over me heen gehad.
Maar als ik kijk hoe dun het is dan is het zeker geen haargroeimiddel :-))