Is sigaretten roken slecht voor je haar ..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Kimath
12 jaar geleden
slecht voor wel meer dingen dan alleen je haar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En het gaat er ook nog eens van stinken!

Antwoorden (8)

Ja je krijgt er vette haren van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar kan er gelig van worden. Dat is op zich niet slecht, maar ook niet mooi of natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lowl maakt niet uit ik verf mijn haar tog xd
Ja, de doorbloeding van je huid wordt ook minder door roken, dus ook de voeding van je haarfollikels in de huid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roken heeft invloed op alles van je hele lichaam. Dus inderdaad ook op je haar zoals jij beschrijft!
Het is slecht voor je lijf en al gehele conditie, dus ook voor je haar. Als je gezond bent en je lijf is in balans zul je zeker gezonder haar hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee wel voor je sperma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit onderzoek blijkt dat roken de kaalheid bij mannen stimuleert. Dus wat dat betreft is het niet goed.

Maar als ik een reden zocht om niet te roken zou ik toch kiezen voor het risico op kanker, versnelde rimpelvorming, COPD, kortademigheid, verslechtering van algehele conditie enz.

Als je overigens kanker krijgt vanwege het roken en je chemokuren krijgt dan is dat indirect ook zeer schadelijk voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen die roken hebben vaak dunner haar en worden ook eerder kaal. De reden van haaruitval bij rokers heeft waarschijnlijk te maken met de vernauwing van de bloedvaten in de huid. Hierdoor krijgen de haarwortels onvoldoende zuurstof en voeding krijgen om goed te kunnen functioneren. Hierdoor krijgen rokers ook eerder grijze haren dan niet rokers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sigaretten roken is absoluut slecht voor je haar!
Ook voor je huid, tanden, botten, conditie, vruchtbaarheid, longen, slaapritme, stresspatroon, en ga zo nog maar even door.