Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn haar drie weken geleden blond gekleurd bij de kapper, maar nu wil ik mijn bruine haarkleur terug kan je bruine kleuring boven blonde doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
823
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan maar is echt heel erg slecht voor je haar. Het word kwetsbaar en breekt snel af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zpu tpch even gaan wachten, zonde voor je haren!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee! Dit kan niet zomaar! Als je haar inkleurd met 2 of meer tinten donker word het zo groen als gras. Ik zeg ga naar een kapperswinkel, koop rode mousse. Rood is de tegenkleur van groen. Zet daarna je kleur erop.

Toegevoegd na 3 minuten:
Doe de mousse helemaal in je haar en fohn het helemaal droog. Er zal heel even een rood gloedje op komen, maar die was je dr op dn duur uit. Groen niet, daar moet je voor blonderen

Toegevoegd na 2 uur:
Owja, na het drogen van je haar met de mousse, niet schrikken van de kleur, daarna kun je de kleur er op zetten :p het liefst een warme bruin tint, chocola of kastanje.
Wie weet schiet me over een uur weer iets te binnen en zet ik het erbij :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip, maar ik kleur mijn haar niet zelf. Ik ga liever naar iemand met ervaring. Deze week ga ik eens bij mijn kapper binnenspringen (heb toch al uitgroei ;) ). Ik zal haar om advies vragen, hopelijk wordt het niet groen! :)

Andere antwoorden (5)

Ja dat is geen probleem. Donker over licht gaat altijd goed, andersom niet.

Maar weet wel dat je haar heel veel te lijden krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, alleen je haar hebt dan wel wat de lijden. Je kan beter een kleurspoeling erdoor heen doen of shampoo gebruiken voor bruin haar, dat kleurt je haar ook donkerder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan, maar het kan wat groenig uitslaan(bij mij gebeurd) ik zou je adviseren eerst bruine kam strengen er door heen te doen en dan later helemaal terug overgaan op bruin..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles kan ! Maar onthoud een blondering is niet omkeerbaar ,(jouw natuurlijk pigment is weg)jouw haar kleur bruin ?was opgebouwd uit heel veel kleuren ,toen je in de blondeer zat zag je dat voorbij komen .waarondeer geel oranje enz juist die pigmenten moeten dus ook weer terug !neem dus goud bruin of mocca bruin . Bij lichter kies een mattere tint bij donker een veel warmere tint . Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat denk ik van wel, je kan bijvoorbeeld een permanente kleuring in het warenhuis kopen of je gaat gewoonweg terug naar je kapper en vraagt of ze er bruin opzet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding