Coupe soleil met muts

Goede dag,

ik ben een man van 35 en ik heb een paar vragen over coupe soleil met een muts.
Mijn haar is ongeveer 7 cm lang.
* Is 7 cm lang genoeg?
* Doet een muts coupe soleil pijn?
* Hoelang zit je ongeveer in de kappersstoel?
* En wat kost het?
* Hoelang blijft het zitten in het haar?

Groeten Mark.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (1)

Hoi Mark, alle vragen kan ik niet beantwoorden, maar 7 cm is zeker lang genoeg. Ze zetten zoiets als een badmuts-met-gaatjes op je bol, en met een haaknaald trekken ze er dunne plukjes haar doorheen. Als je ernaar kijkt, denk je: dat is véél te weinig haar eruit, maar dat hoort zo, en het resultaat valt erg mee. Afhankelijk van hoe blond je wilt gaan, en de kleur van je eigen haar, duurt de inwerktijd, dus los van spoelen en knippen zo'n 3 kwartier, schat ik. (Van badmuts op tot badmuts af) Hoeveel het kost kan ik geen zinnig woord over zeggen, omdat kapperprijzen nogal variëren. En het groeit met je haar mee uit, dus in de zomer iets sneller dan in de winter - o ja : pijn.....niet. Als die badmuts van je hoofd gedaan wordt, moeten die haartjes weer door die gaatjes en dat voel je, maar pijnlijk is dat beslist niet.
En je hebt gelijk een heerlijk zomers hoofd. Succes !!!