Wat te doen tegen blond geverfd haar dat oranje uitslaat!

Ik heb gisteren mijn haar geverf maar in plaats van heel erg wit/blond is het goudachtig/oranje/ blond geworden! Help wat kan ik het beste doen? Opnieuw verfen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig voor mij hoef ik mn haar niet te verven, is al mooi blond van zichzelf (a)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha relaxed;)

Antwoorden (6)

Ik heb dit ook eens gehad toen ik mijn donkerbruine haar blond wilde verven. Heb toen alles geprobeerd, zilvershampoo, blondshampoo..alles om het wat minder geel te laten worden. Dat is helaas niet gelukt. Ik heb het toen weer bruin geverfd en daarna bij de kapper hele lichter (witblonde) highlights laten zetten. Heel veel kleine sliertjes, waardoor mijn haar nu ook bijna helemaal blond is, maar wel heel natuurlijk!

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je je haar weer zelf wilt verven neem een as-kleur zoals asblond want in dat soort kleuren zitten meer de groene tinten in en dat compenseert met de oranje tinten, zodat je haar er dus niet oranje uitziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omg erg:O
Je zal het eerst moeten laten ontkleuren! Dan heb je de meeste kans om het oranje er uit te krijgen.. Maar dan
Zal je morgen ochtend naar de kapper moeten;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wassen met zilvershampoo van schwarzkopf.
Je moet iig de paarse shampoo hebben, deze een paar minuten in laten trekken en de gele,oranje gloed gaat er dan uit, evt en paar dagen achter elkaar met de shampoo wassen.
Ik gebruik deze altijd als mijn haar te gelig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed wassen met anti-roos shampoo wil nog wel eens helpen om het meest oranje-achtige eraf te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Petje of omslagdoek om je haar en naar de kaper! Ik zou niet verder rotzooien met mijn haar maar naar een specialist gaan. Zij kunnen je het beste adviseren hoe nu verder. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ging altijd goed.. Heb nu alleen andere verf gekocht omdat de winkel waar ik me verf altijd kocht zich niet meer in nl bevind:(
Als je het niet vervelend vind om een donkere kleur blond te worden dan de bedoeling was, zou ik ontkleurder ophalen en dan een blond die minstens 2 tinten donkerder is dan de blond die je nu erin deed. Dan kun je naar een aantal weken je haar de nodige rust gegund te hebben, beginnen met highlights blond. Dan ga je geleidelijker naar hoogblond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het ook komen doordat ze een paar weken geleden lowlights in maar haar hebben geprutst die niet pakten? Ik zag geen verschil tussen me eigen kleur en de bruine verf. Ik ben van mezelf tussen licht en donkerblond in..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn dan echt alleen die lokken oranje geworden? Of is alles dezelfde kleur oranje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar koop je ontkleurder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij een kapperswinkeltje o.a en bij de drogist.