Krijg je van veel make-up een onzuivere huid? Of maakt dat niet uit als je daarna je gezicht goed reinigt met een melk, tonic en daarna creme gebruikt

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel met veel make up dus: Foundation, poeder, concealer...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ligt eraan wat voor huidtype je hebt en wat voor producten je gebruikt. Je hebt foundations en poeder die je huid heel erg verstoppen en die op oliebasis zijn waar je huid vet van wordt. Die moet je niet hebben daar krijg je puistjes van. Je kan gewoon elke dag dat alles gebruiken maar moet je we'll de goede producten kopen die niet verstoppen en op waterbasis zijn en elke avond goed je makeup verwijderen met een remover op oliebasis want die haalt het beste je (waterproof) makeup weg. Voor de remover maakt het niet uit dat hij op oliebasis is want je huid reinig je daarna toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin, make-up op waterbasis, er moeten vettige produktenn in zitten om het egaal te verdelen, ook kun je normale reiniging kopen, alleen voor waterproof mascara gebruik je speciale reiniging voor waterproof oogmake-u, deze is ook niet per definitie op oliebasis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zo noem je het dus wel. Er zullen vast we'll wat olieen in de 'waterbasis' makeup zitten maar we'll veel minder dan in 'oliebasis'. Kan je zeggen dat het onzin is maar zoek maar op op makeupsites.
Nee hoor, als je je huid maar hoed reinigt met milk of reinigingscreme en daarna lotion
Als je niet goed reinigt kunnen je porieen verstopt raken en dit kan problemen geven.
Make-up heeft ook een beschermende invloed tegen wind, kou enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt dat het je huis eerder verouderd, maar het beschermd je tegen kou en regen. Zo'n vraag heeft vaak als antwoord. Wat wil je horen?.

Ik denk trouwens niet dat er heel veel verschil in zit. geef je huid voldoende tijd te rusten en reinig het goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede verzorging is heel belangrijk. Daarnaast kan je een foundation gebruiken die niet op oliebasis is samengesteld, bijvoorbeeld een minerale foundation. Succes!