Kun je twee kleuren mousse mengen?

Ik heb een mousse-foundation die net een tikje te donker is. Kan ik die mengen met een lichtere of gaat dan de lucht eruit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja, dat kan, de lucht mag eruit, test de kleur op de rand van je kaaklijn, maak hem liever iets te licht dan te donker., want te donker staat onnatuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet de kleur testen bij je decollete.

Andere antwoorden (3)

Ik zou gewoon van allebei een beetje op de bovenkant van je hand doen en dan mengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van allebei een beetje in een wit bakje doen, en mengen. Dan kan je de kleur het beste beoordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet het dan omspatelen met bv een ijslollystokje, niet roeren. Op de rug van je hand.......maare de lucht gaat met het smeren op je gezicht er alsnog uit......dus jah....het maakt eigenlijk niet uit.