Kan het kwaad altijd corrigerend ondergoed te dragen?

Toegevoegd na 59 seconden:
Iemand vertelde mij dat het slecht is voor je buikspieren, maar je duwt toch alleen maar je 'vet' wat in model?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je niet ziet, is er niet hé? ;) Zo ruimde ik vroeger mijn kamer op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-|
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens ergens gelezen, vraag me niet waar, dat het inderdaad slecht is voor je buikspieren. Ze hoeven niet meer te werken en worden daardoor slap. Dit komt je figuur natuurlijk niet ten goede. Ik weet niet hoeveel hiervan waar is, maar wie weet...

Het beste antwoord

Corrigerend ondergoed doet niet zo heel veel.

Waar het misverstand volgens mij vandaan komt is van de corsetten van vroeger, die zaten veel strakker.
Mijn moeder heeft ze tot een jaar terug altijd gedragen en die heeft inderdaad slappe buikspieren, waarschijnlijk van de corsetten, maar ach ze is 76 en ligt niet meer wakker van een bubbellende buik :)

Maar het beetje elastische van een corrigerende onderbroek, doet niets met je buikspieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moeder droeg tot vorig jaar echte corsetten? Wat gaaf! En verder een +, want ik ben het met je eens.

Andere antwoorden (3)

Nee hoor het kan geen kwaad om corrigerend ondergoed te dragen,wel is het belangrijk dat je een goede houding hebt en je spieren traint ,maar dat geld voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je onderste buikspieren kunnen er 'lui' van worden. Normaalgesproken span je die aan bij iedere beweging die je inzet, met corrigerend ondergoed hoeft dit niet. Dit is niet verstandig als je bijv. last hebt van rug- of bekkenproblemen. Dan is het juist belangrijk deze spieren in een goede conditie te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het een beetje dubbel; aan de ene kant is het niet goed voor je buikspieren, maar het geeft wel veel ondersteuning aan je rug.