Is stomen goed voor je puistjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stomen is dus niet goed voor je puistjes, kans dat ze minder worden ;))

Het beste antwoord

Door stomen word de huid week waar door een evt ontsteking zich zou kunnen ontlasten. Door de huid te stomen gaan je poriën iets open staan waar door je je huid beter kunt reinigen, waar door je verstopte poriën en ontstekingen enigszins kunt voorkomen. Puistjes die je al hebt zijn niet gevoelig voor stomen, die kun je aanstippen met een zalfje en in laten drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja want dan gaan je porien open staan. Je zweet dan een hoop afvalstoffen weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!!
Dit is inderdaad waar. Hierdoor gaan de porien openstaan en kunnen onzuiverheden het lichaam verlaten. Ikzelf heb ook last van puistjes bij mij werkte het stomen niet. Hierdoor heb ik nieuwe zeep. Ik heb het nu nog maar 2 keer gedaan en het is nu al bijna weg en je huid word er ook nog zacht van. Hieronder heb ik een link waar je eventueel deze zeep zou kunnen kopen. Je moet wel alleen met het schuim wassen dat vind je natuurlijk ook op de verpakking. Het is echt een wondermiddel ookal ziet het er niet echt heel lekker uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt wel :)