Wat is het verschil tussen een skinny jeans en een slim broek?

Ik heb een broek dat aan mijn benen "plakt"(niet als een legging!) is deze een skinny of slim? op google afbeeldingen zie ik bijna geen verschil!?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
34K

Het beste antwoord

Slim jeans kunnen van gewone denim gemaakt zijn, maar skinny jeans bevatten altijd elastan. Door het elastiek sluiten ze precies om je benen heen. De slanke spijkerbroek kan gewoon strak zitten omdat de snit smal is.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Skinny en slim-fit broeken zijn precies het zelfde, vandaar dat je geen verschil ziet.

Op de nederlandse wiki kan je alleen skinny jeans vinden, op de engelse linkt skinny jeans door naar slim-fit pants.