Vast wel (heb je waarschijnlijk nix aan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kon er op wachten......
Ja, je kunt ook na ontvangst per acceptgiro betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat staat duidelijk op de website:
http://www.zalando.nl/faq/bestellen/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds kort kun je bij Zalando per acceptgiro betalen. Dat was eerder niet het geval al stond het wel op de website vermeld. Met acceptgiro heb je 14 dagen de tijd om een artikel terug te sturen en bij vooruitbetaling is dat 100 dagen. Zolang het label er nog aan zit natuurlijk en de kleding niet gedragen is.
Hou er rekening mee dat bij Zalando de levering wel iets langer duurt dan aangegeven. Je kan ze ook (nog) gratis op hun Hotline bellen bij problemen. Ik zeg "nog" omdat ze eerst een retour-sticker bij leverden die opeens niet meer bijgeleverd wordt. Die moet je nu zelf uitprinten.