Waar kan je online een complete kleding outfit kopen?

Ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk om kleding te combineren. Op de site van neckermann en BonPrix kan je complete outfits zien die je dan kunt bestellen. Weten jullie misschien nog meer online kledingshops waar je dat kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (7)

New yorker , coolcat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nelly.nl kreeg ik vandaag nog in de mail. Zij bieden complete outfits aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
H&m heeft het ool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste online kledingwinkels kan dit wel. Vaak worden de kleren dan wel los verkocht maar staan ze gezamelijk op een plaatje. Je kunt dan zien of je deze 'match' je aanspreekt en dan alle kledingstukken los in je winkelmandje doen. Je kan ook een keer gewoon naar een winkel gaan en daar vragen of zij jou willen helpen met combineren, het is tenslotte hun werk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.afishingmemo.com vind je elke dag een kledingtip. Dit bestaat uit een hele outfit en kun je gelijk online aanschaffen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de H&M kan je een paspop aankleden en dus je outfit samenstellen, bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig zijn er kledingdiensten die een zogenoemde 'kledingbox' bij je thuisbezorgen. In deze box zit een op maat en naar smaak en voorkeur samengestelde outfit.

Op deze website vind je alles wat je hier over moet weten: