Hoe voorkom ik die vieze bruine streep op mijn witte riem?

Bij mijn spijkerbroek heb ik een brede witte riem gekocht. Echter op de plek waar de gesp zit krijg ik altijd een donkere streep. Ook al maak ik de riem steeds op verschillende plekker dicht er komt altijd zo een lelijke streep van de gesp. Hoe voorkom ik dit? Die riem was 75 euro dus wil het wel mooi houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Blanke nagellak op de binnenkant van je gesp, voorkomt dit... Spuit je riem ook even in met leerbeschermer...(die je ook op je schoenen spuit), als het tenminste leer is, maar dat neem ik maar even aan voor het gemak. Lekkere voorjaarscombi trouwens, jeans met wit, leuk!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel zeg! Ga ik zeker proberen!
Hallo,
Je zou aan de achterkant van je gesp waarmee hij de riem raakt met blanke nagellak kunnen lakken dan geeft hij niet meer af. maar dit helpt natuurlijk niet tegen slijtage.