Wat kun je eraan doen dat een katoenen broek weer zijn kleur terug krijgt?

Ik heb een (licht)bruine katoenen broek en heb hem nu 1x gewassen en ik heb er nu een hele doffe waas op en ik hoop dat ik hem weer zijn kleur kan geven en dat hij niet meer dof is, wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Dan heb je een slecht kwaliteit gekocht... Je kan hem weer proberen te verven.. Dat zou de kleur
Kunnen ophalen. Maar het resultaat kan een andere kleur zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de kleur terug krijgen zal niet lukken.
die hoop kan ik je alleen maar ontnemen, dat lukt niet met wassen, bleken, maar ook niet met verven.
het enige wat je kan doen is een andere kleur uitkiezen en de broek in die kleur verven, maar dan wordt het dus echt een hele andere kleur.

advies:
kleur terug kan niet, kies een andere kleur en verf de broek goed.
de volgende keer niet meer te goedkoop kopen: goedkoop is duurkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@kevin: als je 70 euro betaald hebt, zou ik terug gaan naar de winkel en daar vragen hoe en wat. dit mag niet voor een broek van die prijs, dat is inderdaad niet goedkoop!