Kan ik deze bultjes uit mijn leren tas krijgen?

Ongeveer een week geleden heb ik een leren tas bij de Zara gekocht. Nu ben ik vanochtend door de de regen gefietst met deze tas. Ik heb hem hierna niet droog gemaakt met een handdoek. Ik heb hem aan de lucht laten drogen, aangezien ik hier met een andere leren tas nooit problemen mee heb gehad. Nu pak ik net mijn tas en zie ik dat er een soort van bultjes op/onder het leer zijn ontstaan. Weet iemand een manier om deze bultjes weg te krijgen? Of trekt dit misschien vanzelf weer weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Antwoorden (1)

Dat trekt weg denk ik
Ik heb ook al een hele lange tijd een leren ras en daar is niks mee aan de hand ik laat m ook gewoon door de lucht drogen je kan miss ook voorzichtig de belletjes net zoals wat je bij behang doet t heel voorzichtig weg drukken