Waar kan je een onesie kopen?

Hallo, ik ben op zoek naar een niet al te dure onesie. Een onesie is een soort jumpsuit/pyjama. Ik bestel het liever niet online, omdat je er dan ook nog verzendkosten bij komt. Weet iemand waar je dit kunt kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
4.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je er een eind voor moet reizen kost het ook geld....

Het beste antwoord

Primark!!!!! op sommige sites heb je misschien gratis verzending boven de €........ Of korting dat het gehele bedrag misschien net zo duur is als alleen de onesie is. Groetjes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op jumpin zijn sommige 50% korting
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar kom er bet achter dat die ongeveer €169,00 per stuk kosten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoiets heet in het Nederlands een hansop volgens mij, misschien daar eens op googlen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Primark klopt idd. Ik heb nu een olifant en hond. Ook was er een aardbei, panda. En voor de heren een dracula, superman, aap :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (3)

Rechstreeks in Noorwegen bij www.onepiece.no , en let daar een beetje op de aanbiedingen (saleg) heb ik ook gedaan goede service daar !
Had de mijne binnen een week na bestelling en betaling thuis .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Primarkt heb er pas zelf 1 gekocht voor 16 euro maar ze hebben ze ook goedkoper en veel verschillende.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
New look verkoopt ze tegenwoordig ook!