Hoe maak ik een kuif zoals deze?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mchy8bEoxA1qfqrnvo1_500.jpg
Deze kuif lijkt op een soort golfje boven je voorhoofd.
Hij is heel populair waar ik leef, maar ik kan hem niet namaken.
Heb ik een kam/haardroger/gel/etc. nodig?
Welke stappen/tips zijn er?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Antwoorden (3)

Het lijkt dat het een beetje met een grove borstel naar boven in een krul is gefohnd,hierna wat versteviging erin doen om het goed te houden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het natuurlijk niet helemaal zeker, maar ik denk dat het met een kleine ronde borstel naar achter is gedaan met de haardroger. Dan wat wax erdoor en misschien nog wat haarlak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn broer doet altijd precies de zelfde kuif. Om te beginnen doet hij altijd wat water door zijn kuif heen. Dan gebruikt hij zo'n rode pot met gel dat is de allersterkste die werkt volgensmij wel heel goed. Succes!