Vraagje kleding

Hallo,

Wie kan mij helpen aan een adresje voor grote maten kleding voor een leuke en betaalbare prijs!!
Ik sta zelf op een paar lokaale markten en ben op zoek naar leuke vlotte kleding,voor dames maar de prijs moet ook aantrekkelijk zijn!!Want op de markt is je gulden een daalder waard..
Maakt niet uit mag in nl,be,de,zijn..
Mag ik u al bedanken voor alle genomen moeite,
Vr groet jennie

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

C&A =) daar koop ik al mijn kleding... en ben er ook nog heel blij mee :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via Ebay kan je echt leuk en betaalbaar shoppen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.supersizefashion.nl/?pagina=home

Daar kan ik super slagen en heel betaalbaar
Erg vriendelijke eigenaar ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Miss Etam XL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C&a heeft inderdaad leuke en grote maten kleding en echt niet duur.
Verder via marktplaats, daar staat ook veel op, gewoon bij zoeken je maat in typen dan komt alle kleding in jouw maat voorbij. Ook is het handig om je eigen plaatsnaam en je maat in te voeren, dan is het bij je in de buurt en scheelt het ook nog verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Miss Etam, M&S.. Didi heeft ook wel wat..maar Didi is best duur.