Welke deodorant gebruiken de meeste vrouwen?

Ik wil graag in mijn nieuwe praktijk een busje deo neer zetten, maar wel eentje die de meeste vrouwen als aangenaam ervaren...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Het beste antwoord

Sannex, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik zou dan kiezen voor Neutral. Deze ruikt niet, maar werkt heel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de andere vrouwen hem ook kunnen gebruiken, moe je voor een spuitbus van 8x4 gaan.
Voor jezelf moet je eigenlijk een roller nemen, minder schadelijk voor je huid en het mileu, en je spuit er niet naast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik al jaren nivea fresh natural...ruikt lekker fris ( de hele dag) en geeft niet af op de kleding...dus geen deovlekken onder de oksels of witte strepen!
een natuurlijk fris gevoel en huidvriendelijk...ook niet onbelangrijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sanex zou ik neerzetten die houdt de huid gezond, er zit geen alcohol in waar veel mensen irritaties van kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
somige vrouwen proberen hun oksels zo goed mogelijk te scheren waardoor je soms irritatie kan krijgen van deo, dus zonder alcohol is een goed advies, want dat voorkomt die irritatie volgens mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alleen bij vrouwen hoor, mijn man kan er ook niet tegen en die scheert zich daar niet.
Ik zou zeker kiezen voor een zonder parfum, ten eerste kan niet iedereen daar tegen en ten tweede is een voorkeur voor een geurtje heel persoonlijk natuurlijk.
Producten als Neutral, Nivea of Sanex zijn dan heel geschikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nivea heb ik ook , ik kan niet tegen parfum en tegen de spray's ook niet die van Nivea sprayt nat zeg maar.Deze dedorant is wel een beetje duurder dan de meeste dedorants.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik kiezen voor een van de basis van Dove of Nivea. Dit ten eerste omdat ze lekker ruiken, en ten tweede omdat ze algemeen bekend zijn (en dus vertrouwen vrouwen de deodorant(lucht) snel).

Test gewoon even in de winkel, kies gewoon eentje die een beetje neutraal ruikt. Want niet iedereen is voor granaatappel- of cactuslucht onder de oksels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind fa pinkparadise erg lekker, dove en nivea enzo geven vaak witte strepen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rozen deodorant van Weleda, zonder al die chemische toevoegingen.
Heerlijk zoet geurtje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gaan voor een neutrale geur, geen bloemetjesgedoe. De neutralere deo's zitten meestal in een witte bus en hebben geen bijzondere beschrijving van de geur. Ze heten bijvoorbeeld 'fris', niet 'komkommer&munt'. Deo's in wild gekleurde bussen hebben meestal ook wilde geuren, alsof iemand een liter toiletverfrisser over je heen heeft gegooid. Niet doen dus.

En waar ik vooral ook op zou letten, is dat het een deo is die geen vlekken/strepen maakt. Thuis kan een vrouw even wachten tot de deo droog is voordat ze zich aankleedt en dat voorzichtig doen om afgeven te voorkomen. In een massagepraktijk wil ze gewoon aankleden zonder treuzelen. Deo's die geen strepen/vlekken veroorzaken worden meestal aangeduid met een woord als 'clear'.

Zelf ben ik wel gecharmeerd van de Nivea 'clear' variant. Hij werkt, de geur is vrij neutraal, en ik heb er nooit vlekken/strepen van in mijn kleren.