voorkant van me zweerknopje is in me oor gegroeid wat nu doen ?

Ik heb 3 weken geleden gaatjes laten schieten bij een juwelier.
Een week geleden begon me oor te ontsteken ben eergisteren weer naar de juwelier geweest die heeft de oorbel er toen uitgehaald zodat de viezigheid eruit kon. Nu werd ik vanochtend wakker en zag me knopje niet meer alleen wat bloed. Moet ik het er zelf uithalen of toch naar de dokter ermee? Het doet erg veel pijn wat moet ik nu doen ?

Toegevoegd na 2 uur:
Zou ik hem er zelf kunnen uithalen of is dat niet verstandig ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (1)

Ik zou er zeker even mee naar de dokter gaan. Als je dat niet doet dan kan het waarschijnlijk nog erger gaan ontsteken