Hoe brengen ze volume in kledij voor op webshop?

Wie als een online kleren gekocht heeft zal het wel al eens gezien hebben, een t-shirt alsof iemand hem aangeeft maar je ziet enkel de t-shirt (ook het etiketje achteraan).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
ronron1212
9 jaar geleden
Daar hebben ze paspoppen voor en een zeer goede fotograaf en fotoschoppen.
ronron1212
9 jaar geleden
De achtergrond waarop de foto wordt gemaakt is daarbij ook belangrijk,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron, fotoshop voor de achtergrond daar kan ik inkomen maar paspoppen? stel paspop heeft t-shirt aan en met fotoshop zijn nek verwijderen dan zie volgens mij niet het etiket niet...
ronron1212
9 jaar geleden
taille er bestaan body's zonder nek

Antwoorden (1)

Dit gaat vaak om bewerkte foto's. Dit kunnen ze doen door een foto te bewerken waarop een model of een paspop het shirt aan heeft. Dan "mengen" ze deze foto met eentje van het shirt zelf.

Je ziet ook vaak dat het shirt precies hetzelfde blijft wanneer je een andere kleur selecteert, inclusief plooien. Ook dit wordt met behulp van fotobewerking gedaan.