Bestaat er een dienst die je voeten opmeet en passende schoenen adviseert?

Ik wil graag goed zittende schoenen en ben bereid daar iets meer voor te betalen. Bestaan er schoenen-op-maat (niet orthopedisch), door bv. je voeten te meten/scannen en precies passende schoenen te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (2)

Je moet gewoon naar een hardloopwinkel gaan en zeggen dat je hardloopschoenen wilt kopen. Die hebben alle apparatuur en dan laat je je voeten scannen, opmeten etc. Zorg dat je een uitdraai krijgt en er nog eens over na gaat denken. Dan naar een orthopedische schoenmaker gaan en schoenen bestellen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Dit vind ik toch een misselijk makend voorstel. Daar waar je de service haalt koop je ook het product.
Niet bij de een in de watten gelegd worden en bij een andere middenstander een voordeeltje halen. Bah!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal mee eens Ivana.
Ja hoor, die optie heb je ook in Nederland.

Je ziet aan de bronnen wel dat je een rijtje resultaten krijgt als je googelt op 'maatschoenen'.