Hoe nep leren jas verven? (bandlogo)

En dan bedoel ik dus niet de hele jas maar op de rug een bandlogo. Ik heb op internet liggen zoeken maar egt heel ver kom ik niet want ik vind eigenlijk alleen verf voor echt leer. Dus wat voor verf en kwasten etc. kan ik het beste gebruiken?
En zou dit niet kunnen, Hoe kan ik dan een patch op een nep-leren jas maken zonder dat het "plastic" scheurt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Het beste antwoord

Mogelijkheden:

je drukt het logo op een A4-stickervel en je snijdt de letters uit, de rest ook even afdekken met oude kranten en dan gewoon spuitverf van de Action gebruiken.

Uit de vrije hand schilderen en dan bouwpakettenverf gebruiken.