Hoe laat je een leren armband krimpen?

Ik heb een leren armband gekregen en hij is iets te groot.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
5.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nat maken en in de zon leggen
Rieneke1
8 jaar geleden
Freek toch, als je dat doet wordt het ding keihard. Ga er liever eens mee naar een schoenmaker.

Het beste antwoord

Leer kun je een beetje laten krimpen dmv warmte.
Dit kun je doen door hem in de zon te leggen, of bijvoorbeeld te fohnen

Zie eerste bron voor eerdere vraag over een leren jasje. Zie tweede bron over leren schoenen laten krimpen, de eerste methode is geschikt voor elk product van leer