Weet iemand een winkel waar ze t-shirts met een lengte van 90 cm verkopen in een grote maat?

Ik heb er eentje bij Bon Prix gekocht maar wil er nog eentje kopen. H en M heeft er eentje in het grijs maar die vind ik niet mooi.
Bij alle andere winkels zijn ze max. 80 cm.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan ook nog met een zo hoog mogelijk percentage katoen erin.

Toegevoegd na 21 uur:
Het gaat om dames T-shirts.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Probeer het een bij Girav.
zie de link hieronder.
Ik weet niet of ze ook een winkel hebben, maar via internet kun je ze in ieder geval bestellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.