Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een wit kleed ondoorzichtig maken?

Daarjuist heb ik een wit kleedje gekocht maar bij het thuiskomen heb ik gemerkt dat je er alles doorziet, heeft er iemand tips om dit te verminderen ? Of weg te werken? Ik heb het kleedje helaas morgen echt nodig dus ik kan geen ander meer gaan kopen!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.9K
Antoni
8 jaar geleden
Bedoel je met "kleed" en "kleedje" een jurk of een tafelkleed?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In de veronderstelling dat jij met een kleed een jurk bedoelt: draag er een onderjurkje onder. Die zijn te koop bij lingeriewinkels. Bijvoorbeeld zoiets: http://www.veritas.be/eshop/nl_nl/F-1117609-lingerie/P-1250139-?LGWCODE=1248850;96335;5749&gclid=CNiV6ODZsMYCFcTItAodsd4I6A
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
das echt supervervelend met "wit", dat het zo vaak doorzichtig is.
ik draag er een "onderkleedje" onder. beter gezegd: ik heb gewoon een wit katoenen slaapkleedje gekocht bij H en M. Een fijn dingetje met dunne bandjes en kant onderaan. Maar je had ze toen ook in andere modellen.
Want vele "echte" onderjurken zijn synthetisch en dan zweet je je een hoedje.
Niemand ziet trouwens dat je een slaapkleedje onder je kleed aan hebt, er is nauwelijks verschil in model tussen een fijn slaapkleed en een onderjurk. En die slaapkleedjes zijn ook van heel dun stof. lekker fris id zomer.
(Lees meer...)
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding