Waar is in Nederland de grootste Claire's?

Of een grote,hoeft niet perse de grootste.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
3K

Het beste antwoord

In Nederland bevinden zich 32 Claire's winkels en die zijn verspreid over 25 plaatsen. Alle filialen zijn vrij klein, maar er staan veel spulletjes per vierkante meter dus er is genoeg om te snuffelen. Het antwoord op de vraag is: nergens, want er bestaan geen grote Claire's.

Wel is er een grote webshop, waar alles wat Claire's in de collectie heeft wordt verkocht: http://www.claires.co.uk/pws/ShippingOptions.ice?onSuccess=home&lng=&ctry=NL&channel=PWS
Amadea