Waar kan je een klein diamantje kopen voor op je tand?

Mijn zusje zou voor haar verjaardag graag een diamantje willen hebben, die zij op haar tand kan laten zetten.
Ik heb zitten zoeken via Google maar ik kan nergens van deze kleine diamantjes vinden. Alleen ringen en oorbellen met diamanten etc.

Losse diamanten die ik gevonden heb zijn allemaal duizenden euro's en gewoon veel en veel te groot. Het moet op je hoektand passen, dus het moet echt een hele kleine zijn. Ik kan dit nergens vinden.

Weet iemand waar ik op internet deze diamantjes kan vinden?
Anders ga ik langs de juwelier maar ik ben bang dat ik dan duurder uitkom.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
6.6K

Het beste antwoord

Het is mogelijk om via een mondhygiënisch voor slechts 21,60 euro veilig een diamantje te laten plaatsen.

Http://www.mondhygienepurmerend.nl/tanddiamant.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ze ook hier bestellen. http://www.crystalsmile.nl/pakketten-tandkristallen/tandkristallen.html
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de tandarts, want dat is degene die de juiste lijm er voor heeft en hem kan aanbrengen zonder je gebit te beschadigen. De kosten daarvan vallen ook erg mee. De vraag is alleen of je een echte diamant moet willen ; er zijn natuurlijk legio andere mogelijkheden die minstens zo mooi zijn en wat minder kostbaar.

Toegevoegd na 49 seconden:
De tandarts heeft trouwens zelf die steentjes ; de prijs is dus inclusief steentje.