waarom word elke herfst zoveel suede kleding en schoenen aangeboden terwijl het niet tegen herfstweer kan?

8 jaar geleden
in: Mode
Rieneke1
8 jaar geleden
Kwestie van goed inspuiten. Niet echt milieuvriendelijk, maar wel afdoende.

Het beste antwoord

Omdat het qua warmte en mode toch tussen zomer en wintermode in zit.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon opruiming om plaats te maken voor de herfst en/of wintercollectie. En volgend jaar zullen ze je vast nog passen als je ze nu goedkoper koopt.