Moet ik de sticker die op de voorkant van een pet zit er van af halen?

Nou ik heb samen met een vriendin een pet gekocht. Deze pet is zwart en er staat met witte letters "Fancy" op. Wij kochten de pet en een paar minuten later vroegen wij ons af of we de sticker die op het klepje van de pet zit er af moet halen, want ik zie de meeste mensen die met een pet lopen die sticker er op laten. De sticker glimt een beetje en weerspiegelt licht. Moet ik hem er van af halen of niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
5.1K

Antwoorden (1)

sommige mensen vinden het 'stoer' om die sticker te laten zitten, dan kunnen ze laten zien dat ze veel geld hebben uitgegeven voor een echte merkpet. Dat schijnt een statussymbool te zijn.

Je moet dus niks, maar als je waarde hecht aan dit item te dragen als status symbool, dan moet je dus die sticker laten zitten om dit te tonen.
Als je het gewoon een mooie pet vind, en je vind die sticker niks, dan haal je de sticker er af.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Juist, dat vind ik ook, trek je niets aan van de rest, draag wat je zelf mooi vind en lekker vind zitten.