Verkoopt de Primark op dit moment onesies?

Ik hoorde dat er bij de Primark soms goedkope onesies te koop zijn, alleen er is er geen bij mij in de buurt. Primark heeft geen webshop, dus weet iemand of ze nu te koop zijn bij de Primark?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
2.2K
Amadea
8 jaar geleden
Bel naar de vestiging die het dichtst bij jou in de buurt is en je weet het.
Wij kunnen wel antwoorden dat die bij ons ze heeft, maar dat wil niet zeggen dat ze aan de andere kant van het land ook aanwezig zullen zijn....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De laatste keer dat ik ben gegaan, waren er wel (heel leuke) onesies te koop, denk wel dat ze dat er steeds verkopen

Antwoorden (4)

ik heb vorige week een onesie gekocht bij de primark.
Voor zover ik weet liggen ze er altijd wel in de winter, in ieder filiaal.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De primark heeft inderdaad goedkope onesies maar omdat er bij mij ook geen in de buurt zit heb ik die van mij online besteld. Ik heb nu al 2x besteld bij onesieskopen.nl. Daar hebben ze een heel groot aanbod. Iets duurder dan de primark maar ben tevreden over de prijs/kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij deze webshop zijn de onesies veelste duur!! Sommige kosten hier wel 50 euro!! Je kunt beter naar de Primark gaan, daar heb je ze al voor een tientje of iets meer. Kijk zelf maar: http://primarkonesie.nl/ Mijn vriendin heeft vorige week nog een onesie gekocht, een panda voor 12 euro in de opruiming.
Normaal gezien wel. Onesies zijn namelijk altijd snel uitverkocht. Wat ik altijd doe als ik iets wil weten, is gewoon bellen naar de winkel en vragen of het nog in de winkel is :-) Ik weet niet waar de dichtsbijzijde primark is? Hopelijk vind je er nog ééntje! :) Je kan ook altijd online eens kijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ze ook op de primark online bestellen http://www.primarkonesies.com/?gclid=CjwKEAiAova1BRDS15OXjcug_FMSJACWNAKZMZDDxvZyQtOEFeTpAqnEmcFrfofR5zHc1NdqvRm5MxoCG0_w_wcB
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Primark heeft altijd Onesies te koop, de collectie verandert maandelijks.

Mocht je inspiratie nodig hebben, ik heb nog in de bron een YouTube video geplaatst met 100 verschillende soorten Onesies :)

Succes ermee, zelf heb ik een kangoeroe.