Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo ik wil graag allstars schoenen kopen maar ik weet niet op ik ze een maat groter of kleiner moet doen dan mijn normale maat wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
994

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Converse All Star schoenen vallen over het algemeen groot uit. Bestel daarom altijd een maatje (of een halve maat) kleiner dan dat je normaal draagt.
Mocht blijken dat ze toch niet goed zitten dan kunnen de All Star schoenen in de meeste gevallen gewoon omgeruild worden.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
Volgens mij is het zo dat allstars 0,5 cm groter zijn. Ik heb maat 40 van bijvoorbeeld nikes (die zijn dan 25 cm) en maat 39,5 van allstars (ook 25 cm), maar maat 40 pas ik ook, want voor mij maakt een halve cm niet zo veel uit. Ik zou dus eigenlijk gewoob ik de winkel passen, want dan kan je zien wat het beste is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn All stars vallen gewoon normaal uit volgens mij. Ik denk dat je gewoon de maat moet kiezen die je normaal ook hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding