Wie heeft er nog tips van online-shopping sites waarbij je niet vooruit hoeft te betalen?

Zoals bij de H&M of Esprit. Je bestelt voor bijvoorbeeld 100 euro en je krijgt de rekening pas na twee weken of wanneer je de dingen die je niet houdt hebt terug gestuurd... Neckermann, Otto en Wehkamp ken ik al maar heb ik geen goede ervaringen mee....
Het gaat om sites met casual kleding!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bonaparte
(er wordt momenteel gewerkt aan de website, maar goede ervaringen mee)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vind large erg leuk, allerlei soorten kleding en artikelen en je hoeft ook niet direct te betalen, je kunt kiezen hoe je betaald...