Waar koop ik echte katoenen t-shirts met een mooie hals en zonder elasthan?

Ik zoek mooie t-shirts met een v-hals of een mooie ronde hals (niet te hoog), echter zonder elasthan erin, want dat zweet zo. Waar koop ik die? Ook on-line tips zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je dat of gok je maar wat?
Bij de Hema, echt waar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jasjul al zei, bij de Hema hebben ze fijne en goedkope T-shirts. Allerlei modellen, ik heb zelf een aantal shirts met ronde hals in de kast liggen van de Hema (met lange mouwen, maar korte mouwen hebben ze ook.)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik ook, maar ik zit elasthan in en dat zweet zo.