Heb je ook een bepaalde thema in gedachten voor de verjaardag?

Bijvoorbeeld als je een piratenthema hebt, is het leuk om de uitnodiging op een stuk papier te schrijven en de randjes er een beetje af te branden, zodat het een echte schatkaart lijkt.
Of eventueel in een lege fles doen (flessenpost)

Ook al heb je geen specifiek thema, maar bijvoorbeeld slingers van een bepaald figuurtje, de uitnodigingen hierop aanpassen.

Ook altijd leuk is natuurlijk een uitnodiging op foto maken.

Een vlaggetje op stokje maken met de uitnodiging erop.

Dat idee van de ballonnen is ook ontzettend leuk.

Heb nog wel een hoop leuke ideetjes voor traktaties etc.
Mocht je daar benieuwd naar zijn, hoor ik het wel.

Veel plezier in ieder geval!
En gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gebruik je verstand en bewaar dat idee totdat die hummel wat groter is. Dat kind is blij dat ie leeft en ervaart die verrassing niet zoals jij dat denkt. Dus heb je inspiratie, wacht dan tot je kindje een jaar of 4 is. Dan is de gedeelde vreugd dubbele vreugd. Nu nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt denk ik hoe je een leuke kaart kan maken waarmee je gasten uitnodigt?

Wat het bij mij in de familie altijd goed doet, is een zelfgemaakte kaart in de vorm van het cijfer dat de leeftijd wordt. Je kan dus kaarten maken in de vorm van een 2 en lekker creatief schuin en ondersteboven gaan schrijven om de 2 op te vullen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een houten wasknijper bedekken met een laagje fimoklei en daar hoera, naam 2, of iets anders bovenop maken met fimoklei en in de knijper de uitnodiging zelf doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke uitnodigingen kun je vinden bij de web-site Party-Gifts
ben je in het bezit van een printer kun je ze gelijk afdrukken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee. Leuk.

Uhm maak naamkaartjes en zet de info erop.
Maar zelf een tekst. Zoals: hoi ik word 2 vraag hè aan je mamma of je mag komen?
Of laat even weten of je komt. Dan trek ik even een schone luier aan.
Je kan de uitnodiging ook op een pamper schrijven.
Of op kaartje wat je vast maakt aan een klein knuffeltje.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
erg leuk+
wat heel leuk is wat ik deed toen mijn kleintjes klein waren een ballon met een roze lint voor de meisjes en blauw lint om de jongens uit te nodigen met een kaart eraan die ze zelf hadden getekend en waar ik dan naar gelang het aantal kinderen er werden uitgenodigd een copy van had gemaakt en dan de uitnodiging erop schrijven en zelf laten uitdelen aan jongens en meisjes en uitleggen welke kleur er bij hoort zo leren ze ook kleuren herkennen
ook al is hij 2 ze beseffen het echt wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De uitnodigingen laten brengen door een clown.
13 jaar geleden
Ik heb bij budgetland.nl een set gekocht.
Prinsessen Uitnodigingskaartenn, prinsessenspel,vlaggenlijn, bedankjes, welkomstbord, stickervel, tafelkleed, speelstukken en dit alles in prinssen dus.
Meteen 1 thema.