hoe oud kan je ongeveer worden

normaal is het record zeker wel 100+

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100+ is zeker wel het record ja...

Antwoorden (7)

de man wordt gemiddeld 73 jr in Nederland en de vrouw 81

leef gezond dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
122 jr 164 dg

Toegevoegd na 45 seconden:
De oudste mens ooit werd zo oud.

Toegevoegd na 2 minuten:
De gemiddelde levensverwachting in Nederland is 80,1 jaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Om Robin tevreden te stellen:

Je kunt ongeveer 120 worden.
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
De oudste mens ooit. Diens leeftijd is toch ongeveer hoe oud je KUNT worden?
sterredag
13 jaar geleden
eens met rose +
Gemiddeld word een mens tussen de 80 en 90 jaar.
Ik zeg gemiddeld want het verschilt enorm per mens het kan er ver onder zitten maar ook er ver boven.
Tegenwoordig de dag worden mensen wel steeds ouder als jaren terug.
100+ is niet echt een record, wel een persoonlijk record natuurlijk.
Boven de 110 begint het pas een menselijk record te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per land verschillend.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Leeftijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt helemaal af van erfelijkheid, leefgebied en manier van leven.

Natuurlijk zijn er mensen die 110 worden, maar slechts enkelen halen deze leeftijd.

Als je pech hebt, zal je niet ouder worden dan een jaar of 50. Als je alles mee hebt (zie mijn eerste zin), haal je die 110 misschien wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bewezen, maar Li Ching Yuen zou 256 jaar zijn geworden, hij overleed op 6 mei 1933.
13 jaar geleden
Volgens de wetenschappers kan de mens onder ideale omstandigheden ongeveer 120 jaar oud worden. De enige manier om die grens te verleggen is waarschijnlijk door genetische manipulatie of geavanceerde medicijnen die bepaalde verouderingsprocessen kunnen vertragen of stoppen.

Er wordt nu al beweerd dat we binnen enkele decennia genoeg kennis zullen hebben om een mens honderden jaren oud te laten worden.

Of dat een goed iets is dan is een moeilijke vraag.....