ik heb mijn nek verrekt. wat moet ik doen om de pijn te verminderen en weer naar rechts te kunnen kijken?

ook voel ik het bijna tot aan mijn schouder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.6K

Antwoorden (7)

Heel vervelend heb dit best vaak.
Maar je zal toch moeten wachten
Ong. 2 dagen:-( sterkte!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ist al over?
Om de pijn te verminderen kan je paracetamol nemen. Naar rechts kijken zal een paar dagen niet gaan; rust en geduld, dat is het enig dat erop zit voor je vrees ik.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spierverslappers innemen 1perdag aantal dagen lang als het over is kan je beste nog 1 of 2 dagen innemen, en niet teveel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft bij mij 2 maanden geduurt, ff langs je huisarts als je langer dan een week last hbt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat het misschien niet zo leuk is met dit weer, maar een warm gel- of kersenpitkussentje in je nek maakt de spieren soepeler. Na een tijd zal het kijken naar rechts veel beter gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Morgen even naar de Osteopaat. Kan een heleboel leed verzachten en pijnklachten wegnemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de tussentijd dat er een afspraak is gemaakt mer de Osteopaat, is de pijn meestal al weg.
Zachtjes masseren op de pijnlijke plek helpt ook goed. Niet je nek heel stil houden, maar toch, al doet het pijn, een klein beetje in beweging blijven.
En neem een pijnstiller als je daar behoefte aan hebt.
Het duurt wel 2 a 3 dagen voordat je er van af bent.