Voor iedere jongen die flirt is er meisje die erop ingaat dus flirt ook, maar ik denk dat jongens vaker het initiatief nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap m wel. +1 ;)
Het lijkt mij dat jongens meer flirten dan meisjes. Mooie meisjes hoeven niets te doen om aandacht te trekken. Jongens moeten vaker iets speciaals doen om belangstelling te kweken.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn ook hele mooie jongens hoor!
en ik denk dat hij dan ook wel zonder iets te doen aandacht krijgt van een meisje
Denk ook dat jongens meer flirten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk ook dat jongens meer flirten dan meisjes.
Vooral omdat het vroeger meestal gebruikelijk was dat de jongen het initiatief namen. (met uitvragen enzo.)
en dan is het aan de meisjes om er op in te gaan of niet.
maar ik zeg niet dat meisjes niet flirten.
Meisjes kunnen er ook wat van hoor! xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jongens (feit) over het algemeen dan hè...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat meisjes meer flirten, maar ze doen dat op zo'n manier dat het de meeste jongens ontgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik zo doordeweeks naar de uni loop dan zeg ik zeker meiden. Als ik zie hoe sletterig ze zich kleden is dat echt niet meer normaal. Echter maken ik en een vriend van mij natuurlijk de grootste grappen over die sletten, dus mij hoor je niet klagen. De vraag is of je sletterig kleden een vorm is van flirten, ik vind namelijk van wel!
12 jaar geleden
Meisjes/ vrouwen flirten meer. Wij weten hoe wij iets voor elkaar moeten krijgen bij het andere geslacht. Het gaat dus verder dan "ik vind jou wel leuk", maar ook" ah meneer kunt u mij helpen om dit naar mn auto te dragen?" of voor mogen gaan in de rij of korting krijgen. Dat zijn dingen die meeste mannen niet voorelkaar krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meiden als ze samen zijn in het verkeer dat kom ik nog welleens tegen