mijn dochter krijgt binnenkort 1 keer per maand een antibioticum per injectie,hoe werkt dit?

werkt deze injectie als een soort depot?en geeft dit dan langzaam het medicijn af?

Toegevoegd na 8 uur:
het is inderdaad PENIDURAL,ze krijgt het voor een steeds terugkerende infectie door open eczeem,gedurende 6 maanden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kunnen wij dat nou zien ? Dat zal de arts toch verteld hebben danwel staat het in de bijsluiter vermeld.
Rieneke1
12 jaar geleden
heb je de naam van het betreffende antibioticum?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een vraag die je aan de betreffen arts moet stellen
De meesten onder ons hier zijn geen arts, en er word ook niet vermeld over welk medicijn het precies gaat en voor welke aandoening het bedoeld is

Het beste antwoord

Ik ken in ieder geval Penidural als depot-antibioticum. Het kan o.a. gegeven worden als reuma-profylaxe van acuut reuma, inderdaad eens per drie à vier weken.