Krijg je met roken van sigaretten of sigaren eerder rimpels op je gezicht krijgen als met niet roken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roken brengt je nix! Alles eraan is slecht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snapt de vraagsteller ook wel ... zucht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wilde zij/hij even de mentale kick om te stoppen.

Het beste antwoord

Er bestaat een direct verband tussen roken en rimpels, zo blijkt uit een onderzoek in het Britse Wales.

Voor meer informatie verwijs ik je naar onderstaande website;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja zeker, j huid verouderd en rimpelt 2x zo sne, maar weet je dat i nog het minst erg.l

Toegevoegd na 1 minuut:
Een oorzaak is de slechte doorbloeding, veroorzaakt door roken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en dat is idd nog het minst erge gevolg. Stoppen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je krijgt vooral sneller rimpels rond je mond, omdat je elke keer een bepaalde beweging maakt om een trekje van je sigaret te nemen.
Ook word je gehele huid grauwer door het roken.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Is er een minkukel actief? Ik zie veel antwoorden met een min.
Ja, je knijpt meestal je ogen dicht als er rook langskomt en bij het zuigen aan de sigaret krijg je sneller rimpels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je krijgt van roken zowiezo een slechte huid, maar ook is het slecht voor je haren en je algehele gezondheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. klopt helemaal. Vooral rond je mond en ogen.
Ook krijg je een grauwe huid, die er verouderd uit ziet.
Nog niet gesproken over de rest van je lichaam.
Je haren, kans op hart en vaatziekten.
Ook heb je geen frisse adem meer, ok al eet je veel kauwgum of snoep.
Als je een vriendje/vriendinnetje krijgt die niet rookt is het niet prettig dat ze jou kussen.
Heb weleens een uitdrukking gehoord: Het lijkt wel of ik een asbak kus.
Ga maar eens zitten tellen wat je met dat geld zou kunnen doen als je het consequent opzij zou leggen.
Leuke vakantie, auto.
Over je hele leven geteld een aanbetaling op een huis.

Toegevoegd na 6 minuten:
ok moet zijn: ook.

Wilde ook nog even foto bijvoegen van toen ik 20 was, (mooie meid)
En een van nu.
Je schrikt je wezenloos en weet zeker dat je acuut zou stoppen.
Blijf liever onbekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik rook zelf niet, maar iedereen die ik op straat tegen kom en regelmatig rookt pik ik er zonder moeite uit. Je wordt er gegarandeerd niet knapper van en je lichaamsgeur word er ook niet beter van. Kort om begin er niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, denk niet dat je alles op roken moet gooien, er zijn ook andere oorzaken waar mensen niks aan kunnen doen.
Jammer dat ik geen min kan geven.
Met lichaamsgeur heeft het niks te maken, dit is questie van verzorging.
Eerste jaren dat je rook zie je ook echt niks, maar opeens gaat het verval hard achteruit van je huid.
Toen mijn moeder gestopt was met roken, en ze stond aan de kassa van een supermarkt, vroeg de kassavrouw (mijn moeder kent haar niet) Mevrouw, misschien een stomme vraag maar, bent u gestopt met roken? Ja, zei ze. Kassavrouw: ja ik zie het aan je gezicht, je huid is veel beter !!!

Tadaaa..levende bewijs.
Nou ja..er zijn er veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, door roken kan elastine en bindweefsel worden afgebroken en eerder rimpelvorming in het gezicht ontstaan.