mijn gaatjes doen pijn, en ik moet doorprikken. wat moet ik doen?

ik heb 6 weken mijn oorbellen van het schieten ingehouden. en goed schoongemaakt elke dag. er was geen probleem. na die 6 weken deed ik echt zilveren nieuwe in. ik moest beetje doorprikken maar ging goed. nu 6 dagen later wou ik andere indoen. maar toen ik 'm uitdeed ging de oorbel niet door het gaatje en ging het een beetje bloeden. het doet pijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Even schoonmaken en je oorbel gewoon doorduwen. Kan geen kwaad, beetje bloed ook niet. Ze zeggen niet voor niets; wie mooi wil zijn, moet pijn lijden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die eerste oorbellen hadden waarschijnlijk een dikker staafje dan de zilveren. Moet je altijd op letten bij aanscaf ban ooebellen; zolang het wondje nog niet genezen is GEEN dunne staafjes. Nu even doorduwen en een paar kopen die wel voloen.