Ik wil tunnels in mijn oren nemen maar tot hoeveel mm kan het gat nog dicht groeien .??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/tunnels-oren.136775
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ie van die grote gaten in je oren bedoelt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen antwoord maar wel een (persoonlijk) advies: Niet aan beginnen joh. Er is nu al een grote handel in "oorbellen" om het gat te verbergen. Hieruit kan je concluderen dat veel mensen er erg veel spijt van hebben.
En overigens alweer een aflopende "rage".

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan hoe groot je laat piercen, ik heb gehoord dat wanneer je rustig aan stretched het makkelijker weer dichtgroeit dan wanneer je een groot gat laat piercen.
Ik zou gewoon contact opnemen met een piercingstudio, even binnenlopen en je goed laten informeren. Zij zullen je vast antwoord kunnen geven op al jouw vragen hierover.