Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vrouwelijke collega van mij rekt zich bij elk gesprek wat ik aanknoop uit (met haar handen boven haar hoofd). Wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het komt mij meer over alsof ze je haar lichaam wil laten zien, je strekt je als vrouw uit, je borsten komen naar voren, het kan vrij uitdagend zijn.

Maar, het is zeker belangrijk of hoe ze je verder benaderd, als dat zeer vriendelijk is kan mijn idee wel eens waar zijn.

Als ze je ontloopt, of haar blik afwendt als ze je ziet aankomen, dan verveelt ze zich bij je wat ze duidelijk maakt door zich uit te rekken en te gapen, of ze laat op die manier zien dat je niets hoeft te verwachten van haar.
(Lees meer...)
Kristal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat zou kunnen betekenen dat ze wel met je wil vrijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt erop dat de verhalen die je haar vertelt langdradig zijn. Want als iemand zich uitrekt dan geeft die persoon daarmee aan slaperig te zijn. Dus wat je te zeggen had was slaapverwekkend.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was ook het eerste dat ik dacht :)
Misschien moet je haar eens bestuderen als ze met anderen praat. Doet ze het dan ook dan weet je gewoon genoeg, heeft ze korte armspieren die regelmatig opgerekt moeten worden.

Doet ze het alleen bij jou vrees ik het ergste.
Ik vind het een beetje overkomen als "hoe kom ik hier weg" gebaren.

Ik doe dat zelf (realiseerde ik me veel later) als ik een gesprek geheel zat ben, ga ik draaien, friemelen en mogelijk ook wel armen zwaaien ed. Dat alles in de hoop dat de ander de hint begrijpt en niet telkens mijn aandacht probeert vast te houden
(Lees meer...)
amigo
12 jaar geleden
Het is het zoeken naar een juiste houding, het is onzeker zijn, ongeduldig, haastig, weg willen, nu even niet.

i.p.v.. rustig voor iemand staan, geduldig luisteren en de persoon waar ze tegen praat aan kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een pose die dient om anderen te intimideren. Het is een typerende pose voor mensen die zich superieur, dominant of zeker van hun zaak voelen.

Daarnaast fungeert deze pose als een territoriaal signaal waarmee men anderen laat weten dat er een claim op een bepaald gebied ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad een blote buik kan het gevolg van uittrekken zijn, maar daar is ze niet kwetsbaar door. Ze ziet geen gevaar komen van haar gesprekspartner omdat ze zich superieur voelt. Dank voor het +je :)
Uitrekken is ook iets wat je 's-morgens doet, in combinatie met gapen - eerlijk gezegd associeer ik het daar ook mee

Toegevoegd na 9 minuten:
Maar het hangt ook van haar verdere lichaamstaal af, bijv. hoe kijkt ze erbij? Verveeld of verleidelijk of nog iets anders?
(Lees meer...)
12 jaar geleden
vermoedelijk als jij een gesprek begint weet ze dat ze daar wel een tijdje mee bezig is. Misschien ben je lang van stof?

Dus ik kan me voorstellen dat als ze je ziet aankomen ze vast haar stoel naar achter schuift en zich opmaakt voor een korte pauze van haar werk, en zich daarom ook even uitrekt/stretcht ter ontspanning.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding